كلمات اغنية حن على القلة

اهلا ومرحبا بكم مرة اخرة اخوانى الاعذاء مع كلمات اغنية حن على القلة التى غنتها الفنانه دنيا مسعود فهذة الاغنية رائعه جدا اتركم لكم كلمات اغنية حن على القله ورابط للإستماع الى اغنية حن على القلة للفنانه دنيا مسعود

كلمات اغنية حن على القلة - دنيا مسعود




حن على القله دا الغريب حن ماتحن على القله دا الغريب حن 


هما دهب ولا انا رسماهم يادى الدلع 


ياللى انت وياهم شبان بلدنا اللى انا فيتاهم حنو 


وضفايرى دول اللى انا طلقاهم هما سلف


ولا انا جيباهم يادى الدلع ياللى انت وياهم شبان بلدنا االلى انا فيتاهم حنو


وغوايشى دول اللى انا لبساهم هما دهب 


ولا انا سرقاهم يادى الدلع ياللى انت وياهم شبان بلدنا اللى انا دلقاهم حنو


حن عالقله ده الغريب حن


للإيستماع اضغط 


هذه التدوينة قابلة للنسخ اذا اعجبتك قم بنسخ الرابط من تلك الروابط الثلاثة ولصقة بموقعك

URL: HTML link code: BB (forum) link code:

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

جميع الحقوق محفوظة | جميع محتويات المدونة لا تنتهك حقوق الملكية © 2014 مدونة ايام سودة